Klachten & garantie

Artikel defect ontvangen

Het komt bijna niet voor, maar als het voorkomt is het heel vervelend: je hebt een defect artikel ontvangen. Meld je klacht zo snel mogelijk (graag binnen 48 uur na ontvangst). Dan zorgen wij voor een snelle, passende oplossing.

Bel ons Mail ons

Garantietermijn

Wij hebben te maken hebben met verschillende fabrikanten en leveranciers. Logischerwijs kunnen wij daarom geen eenduidig garantietermijn opstellen. Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen bij de des betreffende leverancier van toepassing is.

Klacht indienen

Garantie spiegels

Verwering van spiegels valt niet onder de garantie. Dit ontstaat door een invloed van buitenaf. Het komt door vocht en/of schoonmaakmiddelen wat achter de randen komt en de spiegelende laag gaat aantasten. Ben je toch benieuwd of je garantie hebt? Neem dan contact met ons op.

Contact opnemen

Retourneren

Uiteraard kan het voorkomen dat je jouw bestelling volledig of gedeeltelijk wil retourneren.

Contact opnemen Bel ons

Retourvoorwaarden

Het artikel dient onbeschadigd, ongebruikt, compleet en in de originele verpakking retour gezonden te worden. Let op dat je iets om de originele product verpakking/doos heen doet, zodat er niet op de originele verpakking getaped/gestickerd of geschreven wordt. Is dit niet het geval? Dan brengen wij hiervoor €25,- onkosten in rekening.

Stel ons alsjeblieft van te voren op de hoogte van het retour te sturen product. Je kunt de geleverde artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits ze ongebruikt, onbeschadigd en origineel verpakt zijn.

Indien het niet mogelijk is het product via een reguliere pakketpost te vervoeren, kun je via het contactformulier of telefonisch contact met ons opnemen. In overleg wordt gekeken hoe het artikel retour kan worden gezonden. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

Wanneer uw pakket aan de voorwaarden voldoet, zullen wij zo spoedig mogelijk de aankoopwaarde van de artikelen naar het bij ons bekende rekeningnummer overmaken.

Retouradres

Veelgestelde vragen

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Je kunt je bestelling uiteraard via iDeal betalen. Daarnaast accepteren we ook Bancontact, Klarna SOFORT banking, Klare Pay Now én is het mogelijk achteraf te betalen met Klarna Betaal Later.

Onze levertijden verschillen per product. Sommige artikelen zijn klein en op voorraad en heb je de volgende werkdag al in huis. Doorgaans kun je rekenen op een levertijd van 3 werkdagen tot 3 weken. Producten die erg specifiek en op maat zijn heb je uiterlijk met 12 weken in huis.

Zdra je pakket verzonden is krijg je een track & trace code van ons. Hiermee kun je je pakket volgen.

Stel zelf een vraag